Het mes snijdt aan twee kanten
Voordelen voor personeel en de gast
Digitale besteloplossingen bieden een antwoord op de werkdrukkwestie en piekmomenten kunnen beter worden opgevangen. De kracht van MyDish is dat deze nieuwe werkwijze jou weer de ruimte geeft voor gastvrijheid en de gastbeleving. Ideaal voor jezelf, het personeel én de gast.


De voordelen
Voor de ondernemer
Meer omzetpotentieel met minder personeel
Laat je gasten zelf bestellen en afrekenen, precies hoe en wanneer zij dat willen. Zo verminder je het aantal handelingen drastisch en kan het personeel meer gasten bedienen. Bovendien is het personeel beter in staat om een onverwachte aanloop van gasten op te vangen zonder dat hier extra mankracht voor ingeroosterd is. Empower je gasten en bespaar.
Meer m2 van je zaak benutten
Je kiest zelf waar en wanneer je MyDish inzet, dus ook op plekken waar personele bezetting een uitdaging is. Voor de wijken buiten het zicht, stel je eenvoudig in dat de gasten per bestelling betalen. Indien je een uitzondering wilt maken, dan kun je op tafelniveau afwijken.
MyDish biedt de mogelijkheid het menu per wijk aan te passen en zelf te bepalen of de gast per ronde of achteraf betaald. De ene wijk krijgt bijvoorbeeld een borrelmenu en rekent per ronde af, de andere wijk ziet een op maat gemaakt menu en betaalt op rekening. Dankzij het overzichtelijke real-time dashboard ben je op elk moment van de dag op de hoogte van de omzet, gemiddelde bestelwaarde, hardlopers en totale fooi.
Piekmomenten simpel opvangen
Doordat het bestelproces – van bestellen tot en met betalen – is gedigitaliseerd, is er ruimte voor meer gastvrijheid óf meer gasten. MyDish helpt je op deze manier elke vierkante meter van je zaak te benutten, ook bij onverwachte drukte.
Voor de gast
Geen wachttijden
Gasten hoeven niet meer op de bediening te wachten om een bestelling door te geven. De #1 frustratie onder horecagasten. De efficiëntere werkwijze met MyDish voorkomt enerzijds frustratie onder gasten en zorgt anderzijds voor meer bestellingen. Mocht de gast advies of hulp nodig hebben, kan de bediening met een druk op knop in de MyDish app worden opgeroepen.
De gast ervaart een hoger serviceniveau
Doordat het personeel meer tijd krijgt voor gastvrijheid, advies en kwaliteit, plukt de gast hier de vruchten van. Daar bovenop adviseert MyDish jouw gasten tijdens het bestellen over smaakvolle combinaties die je helemaal zelf per gerecht of product kunt instellen. Ideaal voor upselling en het verhogen van de totale bestelwaarde.
Meer vrijheid en gemak tijdens het afrekenen
Je gaat met vrienden gezellig een hapje eten in de stad en uiteindelijk vraag je de rekening. Dan speelt meestal de vraag op: “Hoe gaan we het bedrag voldoen?”. Het minst leuke onderdeel en in groepen vaak een knelpunt. Met de split-payment functionaliteit wordt het betalen voor groepen een stuk makkelijker gemaakt en behoren discussies over wie wat betaalt tot het verleden. De gasten kunnen de rekening op twee manieren splitsen: elke gast rekent het eigen deel af of elke gast rekent een evenredig deel af. Daarnaast is mogelijk om te kiezen voor wie je nog meer wilt afrekenen. En wil je een rondje geven voor de hele tafel? Ook dat is geen probleem!
Meerdere afrekenmogelijkheden:
- Direct na de bestelling.
- Achteraf; bestellen op rekening.
- iDeal, creditcard, pin en cash.

Ook met MyDish werken?
Wil jij weten wat MyDish jou kan opleveren of wil je vrijblijvend een afspraak maken? Laat hieronder je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op.