Maak digitaal bestellen gastvrij

Sociaal bestellen

Houd het persoonlijk. Gasten kunnen hun naam invullen voor het bestellen: “Hallo, ik heb hier een lekkere steak voor Erik”.

Gasten bepalen zelf wie onderdeel is van de tafel. Door middel van één druk op de knop kan de gast zelf een tafelgenoot toe laten treden in de bestelsessie.

Geef de gast vertrouwen. Stel per tafel of wijk in wie er op rekening mag bestellen en wie er direct moet betalen. Stel in dat de wijken uit het zicht direct moeten afrekenen terwijl de wijken dichtbij op rekening kunnen bestellen.

Gasten zien live op hun eigen scherm wat tafelgenoten bestellen. “Hey! Dat biertje vind ik ook lekker.”

Geef makkelijk een rondje. Tafelgenoten kunnen elkaar trakteren op een rondje. MyDish weet wie wat besteld heeft waardoor iedereen met één druk op de knop gesplitst kan afrekenen.

Altijd het juiste bestelmoment. Jouw gasten hoeven niet meer te wachten op de bediening en bestelt wanneer hij of zij maar wilt.

Altijd bereikbaar. Jouw gasten kunnen gemakkelijk een gastheer oproepen via het platform.

Bestellen

Per wijk instellen welk menu de gasten te zien krijgen. Stel gemakkelijk in dat de strandbedjes het borrelmenu zien en de gasten in het restaurant het volledige diner menu. De gasten in de privéruimte zien het op maat gemaakte menu.

Per wijk instelbaar of de gast per bestelling of achteraf betaald.

  • Voor de wijken buiten het zicht stel je eenvoudig in dat de gasten per bestelling moeten betalen. Wil je daarop een uitzondering maken, dan kan je daar op tafelniveau van afwijken.
  • De gast kan, indien dit ingesteld is, een rekening achteraf betalen in plaats van per bestelling afrekenen. Dit zorgt voor een snellere verwerking van de bestelling en voor minder transacties. Een bijkomend voordeel is dat de gast niet continu bezig is met wat hij/zij afrekent en wie het volgende rondje moet bestellen.

SMS-notificaties (optioneel). Voor wijken waar de gast zelf het eten/drinken haalt is een SMS-functie met een automatisch en vooraf ingesteld SMS-bericht toe te passen. Zie dit als een digitale buzzer.

Adviseer jouw gasten smaakvolle combinaties.Frietje bij de burger?” MyDish vraagt het aan de gast. Stel per product in wat je erbij zou adviseren en verhoog de gemiddelde bestelwaarde.

Gasten kunnen ieder met hun eigen smartphone bestellen. Geen telefoon meer die de tafel rondgaat. Gewoon bestellen op je eigen telefoon. Dat bespaart een hoop tijd en is bovendien hygiënischer.

Altijd in de gelegenheid om gasten te helpen. Jouw medewerkers kunnen gemakkelijk deelnemen aan de tafel en bestellingen plaatsen namens de gast.

Geef groepen de mogelijkheid om makkelijk vooruit te bestellen. Met MyDish deel je gemakkelijk op maat gemaakte menu’s met groepen die gereserveerd hebben.

Laat jouw gasten gemakkelijk en veilig afrekenen

Meerdere betaalmogelijkheden:

  • Direct na de bestelling.
  • Achteraf; bestellen op rekening.
  • Gesplitst op drie mogelijke manieren; betaal de gehele bestelling, betaal alleen wat je zelf geconsumeerd hebt of kies zelf voor wie je wilt afrekenen.
  • Cash betalingen blijven mogelijk.

De gasten kunnen gemakkelijk fooi toevoegen aan de betaling.

Nooit meer een wachtrij bij de kassa.

Betalingen worden afgehandeld door Adyen. Wereldwijd de grootste payment provider.

Gerealiseerde omzet wordt dagelijks op je rekening gestort.

Persoonsgegevens worden naderhand 100% gewist.

Direct aan de slag!

Binnen vijf minuten kun je aan de slag.

Maak zelf een account aan op MyDish.

Koppel de kassa aan MyDish. De op de kassa ingestelde producten, prijzen, tafels en personeelsgegevens worden automatisch ingeladen.

Betalingen via MyDish. Maak gemakkelijk een Adyen account aan zodat u makkelijk en veilig betalingen kunt aannemen.